Students' physics-related interests in the transition from primary to secondary school - how do they change and what instructional practices influence them?

Walper, L. M., Lange, K., Kleickmann, T. & Möller, K.

Forschungsartikel (Buchbeitrag) | Peer reviewed

Details zur Publikation

Herausgeber*innenC. P. Constantinou, N. Papadouris, A. Hadjigeorgiou
BuchtitelE-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 16 (P. Kariotoglou & T. Russell
Seitenbereich61-70
VerlagSelbstverlag / Eigenverlag
ErscheinungsortNicosia, Cyprus
StatusVeröffentlicht
Veröffentlichungsjahr2014
Sprache, in der die Publikation verfasst istEnglisch
StichwörterSachunterricht

Autor*innen der Universität Münster

Lange, Kim
Institut für Didaktik des Sachunterrichts
Möller, Kornelia
Professur für Didaktik des Sachunterrichts (Prof. Möller)
Walper, Lena Mareike
Institut für Didaktik des Sachunterrichts