Mentel H., Förster N., Forthmann B., Souvignier E. (2024) In: Teaching and Teacher Education, 141 Type of Publication: Research article (journal) | |
Mentel, Henrike; Ehlert, Mareike; Souvignier, Elmar; Förster, Natalie (2024) In: European Journal of Teacher Education, - Type of Publication: Research article (journal) | |
Mentel, Henrike; Aust, Larissa; Ehlert, Mareike; Thomas, Laura; Souvignier, Elmar (2022) In: Steins, Gisela; Spinath, Birgit; Dutke, Stephan; Roth, Marcus; Limbourg, Maria (eds.), Mythen, Fehlvorstellungen, Fehlkonzepte und Irrtümer in Schule und Unterricht. Psychologie in Bildung und Erziehung: Vom Wissen zum Handeln. Wiesbaden: Springer. Type of Publication: Review article (book contribution) | |
Mentel, H., Förster, N., Ehlert, M., Thomas, L., & Souvignier, E. (2022) In: Krämer, M., Dutke, S., Bintz, G., & Lindhaus, M. (eds.), Psychologiedidaktik und Evaluation. Düren: Shaker Verlag. Type of Publication: Research article (book contribution) |
From theory to practice: Implementing differentiated reading instruction in everyday school life from the perspective of dosage Förster, Natalie; Mentel, Henrike; Ehlert, Mareike; Forthmann, Boris; Souvignier, Elmar (02/03/2023) Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung , Duisburg-Essen Type of talk: scientific talk | |
Promoting evidence-based teaching Mentel, Henrike; Förster, Natalie; Ehlert, Mareike; Forthmann, Boris; Souvignier, Elmar (28/05/2022) Tagung für Psychologiedidaktik und Evaluation, Münster Type of talk: scientific talk |