Peltzer, Katrin; Lira Lorca, Alina; Krause, Ulrike-Marie; Graham, Steve; Busse, Vera (2025) In: Reading and Writing, Online First Art der Publikation: Forschungsartikel (Zeitschrift) | |
Peltzer, Katrin; Lira Lorca, Alina; Krause, Ulrike-Marie; Graham, Steve; Panadero, Ernesto; Busse, Vera (2025) In: Reading and Writing, Online First Art der Publikation: Forschungsartikel (Zeitschrift) | |
Peltzer, K.; Lira Lorca, A.; Krause, U-M.; Busse, V. (2024) In: Learning and Instruction, 92 Art der Publikation: Forschungsartikel (Zeitschrift) | |
Lira Lorca, Alina; Peltzer, Katrin; Busse, Vera; Krause, Ulrike-Marie (2024) In: JoSch - Journal für Schreibwissenschaft, 15(1) Art der Publikation: Forschungsartikel (Zeitschrift) | |
Peltzer, Katrin; Lira Lorca, Alina; Krause, Ulrike-Marie; Busse, Vera (2023) In: WRAB 2023 - Writing Research Across Borders, Trondheim, Norwegen. Art der Publikation: Poster |
Effects of structured formative peer feedback and self-assessment on argumentative writing in EFL Lira Lorca, Alina; Peltzer, Katrin; Busse, Vera; Krause, Ulrike-Marie (29.08.2025) EARLI 2025, Graz, Austria Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
How to support different writers: Effects of feedback on argumentative writing and motivation Peltzer, Katrin; Lira Lorca, Alina; Krause, Ulrike-Marie; Graham, Steve; Panadero, Ernesto; Busse, Vera (25.08.2025) EARLI 2025, Graz, Austria Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
Can feedback on English argumentative writing also improve writing in German? An exploration of cross-linguistic transfer Peltzer, Katrin; Busse, Vera (09.06.2025) 15th International Symposium on Bilingualism, San Sebastian Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
Differential effects of formative feedback on argumentative writing and affective-motivational variables among less-proficient writers Peltzer, Katrin; Graham, Steve; Busse, Vera (28.01.2025) GEBF Tagung 2025, Mannheim, Deutschland Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
Effects of formative feedback on argumentative writing in English and cross-linguistic transfer to German Peltzer, Katrin; Lira Lorca, Alina; Krause, Ulrike-Marie; Busse, Vera (11.09.2024) AEPF Conference 2024, Osnabrück, Germany Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag |
Promoting argumentative writing in adolescent EFL learners: An intervention study on the effects of individualized and standardized formative feedback Promovend*in: Peltzer, Katrin | Betreuer*innen: Busse, Vera Zeitraum: 01.06.2021 - 01.12.2024 Promotionsverfahren erfolgt(e) an: Promotionsverfahren an der Universität Münster |