Zur Förderung professioneller Unterrichtswahrnehmung im Kontext von Heterogenität im Unterricht - Eine Interventionsstudie am Beispiel des beruflichen Lehramtsstudiums

Koschel, Wilhelm

Book (monograph) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherVerlag Barbara Budrich
Place of publicationOpladen, Berlin, Toronto
Edition1
StatusPublished
Release year2021
Language in which the publication is writtenGerman
ISBN978-3-96665-036-6

Authors from the University of Münster

Koschel, Wilhelm
Professur für Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Berufspädagogik (Prof. Weyland)

Projects the publication originates from

Duration: 01/04/2016 - 29/06/2019 | 1st Funding period
Funded by: BMFTR - Qualitätsoffensive Lehrerbildung
Type of project: Participation in federally funded joint project

Promotionen, aus denen die Publikation resultiert

Zur Förderung Professioneller Unterrichtswahrnehmung - Klassenführung im Kontext heterogener Lernvoraussetzungen im beruflichen Unterricht
Candidate: Koschel, Wilhelm | Supervisors: Weyland, Ulrike; Holodynski, Manfred
Period of time: until 26/11/2020
Doctoral examination procedure finished at: Doctoral examination procedure at University of Münster