Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Forschendes Lernen und Kasuistik. Grenzwelten und Zwischengänge bezogen auf Reflexivität in der inklusionssensiblen Lehrer*innenbildung
Paulus D, Gollub P, Veber M
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Schimek B, Kremsner G, Proyer M, Grubich R, Paudel F, Grubich-Müller R
Book title:
Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen - Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung
Page range:
231-237
Publishing company:
Verlag Julius Klinkhardt
Place of publication:
Bad Heilbrunn
Status:
Published
Release year:
2022 (27/12/2021)
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-7815-2485-9
DOI:
10.35468/5924-25
Keywords:
Lehrerbildung; Forschendes Lernen; Kasuistik; Fallarbeit; Praxissemester; Praktika
Authors from the University of Münster
Gollub
,
Patrick
Institute of Educational Sciences
(IfE)
Paulus
,
David
Institute of Educational Sciences
(IfE)