Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Digitale Lehre zwischen Ermöglichung und Begrenzung. Erfahrungen und Perspektiven von Lehramtsstudierenden aus dem MEDAL-Projekt
Paulus, D, Veber, M., Gollub, P.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
R. Porsch & Chr. Reintjes
Book title:
Digitale Bildung im Lehramtsstudium während der Corona-Pandemie. Befunde, Erfahrungen, Perspektiven
Page range:
59-79
Publishing company:
Waxmann
Place of publication:
Münster
Status:
Published
Release year:
2023
DOI:
10.31244/9783830996941
Keywords:
Digitale Lehre; Digitalisierung; Hochschuldidaktik; Hochschulforschung; Lehrerbildung; Medienpädagogik
Authors from the University of Münster
Paulus
,
David
Institute of Educational Sciences
(IfE)