Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Welche Rolle spielt die Lehrer*innenpersönlichkeit in Schüler*innenfeedbacks zur Unterrichtsqualität?
Bertram J, Gruehn S, Rahn S
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Krüger A, Radisch F, Willems A, Häcker T, Walm M
Book title:
Empirische Bildungsforschung im Kontext von Schule und Lehrer*innenbildung
Page range:
168-180
Publishing company:
Verlag Julius Klinkhardt
Place of publication:
Bad Heilbrunn
Status:
Published
Release year:
2018
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-7815-2235-0
Authors from the University of Münster
Bertram
,
Jessika
Institute of Educational Sciences
(IfE)
Gruehn
,
Sabine
Professur für Schultheorie/Schulforschung (Prof. Gruehn)