Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Lässt sich das hypothesenbezogene Schlussfolgern auch in heterogenen Lerngruppen fördern?
Grimm, H., Möller., K.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
M. Knörzer, L. Förster, U. Franz, A. Hartinger
Book title:
Forschendes Lernen im Sachunterricht
Page range:
39-46
Publishing company:
Verlag Julius Klinkhardt
Place of publication:
Bad Heilbrunn
Status:
Published
Release year:
2019
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-7815-2292-3
Link to the full text:
https://www.klinkhardt.de/newsite/media/20190307_9783781522923%20Knoerzer.pdf
Keywords:
Didaktik des Sachunterrichts
Authors from the University of Münster
Grimm
,
Hanna
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)
Möller
,
Kornelia
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)