Professionalisierung der Unterrichtswahrnehmung mithilfe von Videovignetten im Themenfeld Evolution – Bearbeitung der Sachantinomie in der biologiedidaktischen Lehrerbildung

Steinwachs, J. & Gresch, H.

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherR. Kürten, G. Greefrath & M. Hammann
Book titleKomplexitätsreduktion in Lehr-Lern-Laboren. Innovative Lehr-Formate in der Lehrerbildung zum Umgang mit Heterogenität und Inklusion
Page range57-78
Publishing companyWaxmann
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2020
Language in which the publication is writtenGerman
Link to the full texthttps://www.waxmann.com/?eID=texte&pdf=3990Volltext.pdf&typ=zusatztext

Authors from the University of Münster

Gresch, Helge
Junior professorship of didactics of biology with a focus on scientific reasoning (Prof. Gresch)
Steinwachs, Jens
Center for Biology Education (ZDB)