Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Am Thema vorbei? Wahlwerbung zur Bundestagswahl 2017 und ihre Funktionen für den politischen Prozess aus Sicht der Medien
Geise, S., Garrell, D., Hollekamp, S., Kreyenborg, M., Martin, C., Maubach, K., Voskoboynikova, M.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Korte, K.-R., Schoofs, J.
Book title:
Die Bundestagswahl 2017. Analysen der Wahl-, Parteien-, Kommunikations- und Regierungsforschung
Page range:
389-410
Publishing company:
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication:
Wiesbaden
Status:
Published
Release year:
2019
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-658-25049-2
DOI:
10.1007/978-3-658-25050-8_17
Link to the full text:
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-25050-8_17#copyrightInformation
Keywords:
Bundestagswahl 2017; Bundestagswahlen; Parteien; Medienberichterstattung; Wahlwerbung
Authors from the University of Münster
Maubach
,
Katharina
Institute Communication Studies