Die Thematisierung kombinatorischer Anzahlbestimmungsprobleme in der Grundschule – Eine vergleichende Schulbuchanalyse

Winzen, Janet; Höveler, Karina

Research article in edited proceedings (conference) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherFrank Andreas, Krauss Stefan, Binder Karin
Book titleBeiträge zum Mathematikunterricht 2019
Page range913-916
Publishing companyVerlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2019
Language in which the publication is writtenGerman
Conference53. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik, Regensburg, undefined
Link to the full texthttps://eldorado.tu-dortmund.de/bitstream/2003/38834/1/BzMU19_WINZEN.pdf

Authors from the University of Münster

Höveler, Karina
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)
Winzen, Janet
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)