Förderung des Schlussfolgerns bei heterogenen Lernvoraussetzungen

Grimm, H., Robisch, C. & Möller, K.

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherC. Maurer
Book titleQualitätsvoller Chemie- und Physikunterricht - normative und empirische Dimensionen
Page range320-323
Publishing companySelbstverlag / Eigenverlag
Place of publicationRegensburg
StatusPublished
Release year2018
Language in which the publication is writtenGerman
DOI10.25656/01:15495
Link to the full texthttps://www.pedocs.de/volltexte/2018/15495/pdf/Maurer_2017_Qualitaetsvoller_Chemie_und_Physikunterricht.pdf
KeywordsDidaktik des Sachunterrichts

Authors from the University of Münster

Grimm, Hanna
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)
Möller, Kornelia
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)
Robisch, Christin
Professorship for didactics and teaching general science (Prof. Möller)