Führt die Anwesenheit einer zweiten Lehrkraft im Unterricht zu mehr Lehrerkooperation? Ein Vergleich von Lehreraussagen zur Kooperation mit Musikschullehrkräften und Fachlehrkräften in der Grundschule

Cloppenburg Monika, Bonsen Martin

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

EditorsArbeitskreis Musikpädagogische Forschung e.V. (AMPF)
Book titleMusikpädagogisches Handeln. Begriffe, Erscheinungsformen, politische Dimensionen
Page range172-194
Publisherunbekannt / n.a. / unknown
Place of publicationEssen
Title of seriesMusikpädagogische Forschung/Research in Music Education
Volume of series33
StatusPublished
Release year2012
Language in which the publication is writtenGerman
ISBN978-3-89924-346-8

Authors from the University of Münster

Bonsen, Martin
Professur für Empirische Schulforschung/Schul- und Unterrichtsentwicklung (Prof. Bonsen)
Cloppenburg, Monika
Department I: School Education and General Teaching

Projects the publication originates from

Duration: 01/08/2009 - 30/06/2012
Funded by: Federal Ministry of Research, Technology and Space
Type of project: Participation in federally funded joint project