Rezension von Peitz, J. (2024). Unterrichtsnachbesprechungen im Referendariat. Empirische Einblicke in die Umsetzung und Ausgestaltung. Münster/New York: Waxmann

Kruse, Chr.

Review (journal) | Peer reviewed
Object of reviewRezension von Peitz, J. (2024). Unterrichtsnachbesprechungen im Referendariat. Empirische Einblicke in die Umsetzung und Ausgestaltung. Münster/New York: Waxmann

Details about the publication

JournalZeitschrift für Pädagogik (ZfPäd)
Volume71
Issue6
Page range872-875
StatusPublished
Release year2025
Language in which the publication is writtenGerman
DOI10.3262/ZP2506867
Link to the full texthttps://content-select.com/de/portal/media/view/d228b81c-f946-42f2-8f60-7c6cc69962d2
KeywordsQualifizierung; Lehrer:innenbildung; Seminarleitung; Unterrichtsnachbesprechung; Vorbereitungsdienst; Referendariat

Authors from the University of Münster

Kruse, Christoph
Professorship for educational sciences with the focus on didactics and teaching research