Konstruktion digital unterstützter Lernumgebungen zur kombinatorischen Anzahlbestimmung

Höveler, Karina; Mense, Sophie

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherBarzel, Bärbel; Büchter, Andreas; Rütten, Christian; Schacht, Florian; Weskamp-Kleine, Stephanie
Book titleInklusives Lehren und Lernen von Mathematik. Konzepte und Beispiele mit Fokus auf Grund- und Förderschule
Page range177-196
Publishing companySpringer Fachmedien Wiesbaden
Place of publicationWiesbaden
StatusPublished
Release year2024
Language in which the publication is writtenGerman
DOI10.1007/978-3-658-43964-4_12
KeywordsKombinatorik; Digitale Lernumgebungen

Authors from the University of Münster

Höveler, Karina
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)
Mense, Sophie
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)