Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Entromantisierung der Kooperation von Lehrkräften in inklusiven Settings - eine kritische Bestandsaufnahme von Voraussetzungen und Spannungsfeldern
Quante, Alina; Urbanek, Claudia; Munser-Kiefer, Meike; Rank, Astrid
Research article (journal)
| Peer reviewed
Details about the publication
Journal:
Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung (k:ON)
Volume:
5
Issue:
1
Page range:
150-165
Status:
Published
Release year:
2022
Language in which the publication is written:
German
DOI:
10.18716/ojs/kON/2022.0.8
Link to the full text:
https://journals.ub.uni-koeln.de/index.php/k_ON/article/view/1273/1584
Keywords:
Lehrkräftekooperation; Spannungsfelder; Kooperationsbedingungen;
Authors from the University of Münster
Quante
,
Alina
Professorship of Educational Science with Specialisation in School Pedagogy: Inclusive Education (Prof. Urton)