Die Veränderung von Aufgabenstellungen in Schulbüchern für den Deutschunterricht der Sekundarstufe II seit der Kompetenzorientierung. Eine qualitative Inhaltsanalyse von Schulbuchkapiteln zur…

Basic data of the doctoral examination procedure

Doctoral examination procedure finished at: Doctoral examination procedure at University of Münster
Period of time01/04/2014 - 16/09/2019
Statuscompleted
CandidateGollub, Patrick
Doctoral subjectErziehungswissenschaft
Doctoral degreeDr. phil.
Form of the doctoral thesismonographic
Awarded byDepartment 06 - Education and Social Studies
SupervisorsPorsch, Raphaela; Weyland, Ulrike
ReviewersPorsch, Raphaela; Weyland, Ulrike

Promovend*in an der Universität Münster

Gollub, Patrick
Institute of Educational Sciences (IfE)

Supervision at the University of Münster

Porsch, Raphaela
Institute of Educational Sciences (IfE)
Weyland, Ulrike
Professur für Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Berufspädagogik (Prof. Weyland)