Customer Management Skills in Digitalising B2B Markets (CustMaS)

Grunddaten zu diesem Projekt

Art des ProjektesEU-Projekt koordiniert außerhalb der Universität Münster
Laufzeit an der Universität Münster15.05.2023 - 14.05.2025

Beschreibung

The focus of Project CUSTMAS is to analyse the role of customer management skills in digitalising B2B marketing. This underlying subject is cieveloping in a fast pace and higher education needs to prepare for the role of new content and new forms of education. New competencies will be required and the need for new, interactive, student-centred teaching approaches is subsequent. The project members see the opportunity to benefit from the technology changes to support future education. A tailored education system will most likely help to develop future competencies.

StichwörterKundenmanagement
Förderkennzeichen2021-2-NL01-KA220-HED-000049082
Mittelgeber / Förderformat
  • EU - Programm Lebenslanges Lernen: Erasmus+

Projektleitung der Universität Münster

Krafft, Manfred
Institut für Marketing

Antragsteller*innen der Universität Münster

Krafft, Manfred
Institut für Marketing

Projektbeteiligte Organisationen außerhalb der Universität Münster

  • Technische Universität Graz (TU Graz)Österreich
  • ALBA Graduate Business SchoolGriechenland
  • Kozminski UniversityPolen
  • Universität TwenteNiederlande (Königreich der)

Koordinierende Organisationen außerhalb der Universität Münster

  • Universität TwenteNiederlande (Königreich der)