Scherer, S.; Busse, V. (2024) In: Fitzgerald, J.; Macarthur, C.A.; Graham, S. (Hrsg.), Handbook of Writing Research. (kein Verlag angegeben). Art der Publikation: Übersichtsartikel (Buchbeitrag) | |
Scherer, Sina; Graham, Steve; Busse, Vera (2024) In: Learning and Instruction, 92 Art der Publikation: Forschungsartikel (Zeitschrift) | |
Busse, Vera; Scherer, Sina (2023) In: Fischer, C.; Fischer-Ontrup, C.; Käpnick, F.; Neuber, N.; Reintjes, C. (Hrsg.), Potenziale erkennen – Talente entwickeln – Bildung nachhaltig gestalten. Münster: Waxmann. Art der Publikation: Forschungsartikel (Buchbeitrag) |
How effective is feedback for L1, L2, and FL learners' writing? A meta-analysis Scherer, Sina; Graham, Steve; Busse, Vera (16.11.2024) Symposium on Second Language Writing, Tucson, Arizona Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
How effective is feedback for L1, L2, and FL learners' writing? Results from a meta-analysis Scherer, Sina Verena; Graham, Steve; Busse, Vera (11.09.2024) AEPF Konferenz, Osnabrück Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
How can L1, L2, and FL learners’ writing be supported through feedback? A meta-analysis Scherer, Sina Verena; Graham, Steve; Busse, Vera (13.08.2024) SIG 11 & 13 Conference: Diversity within classrooms and societies: Perspectives on Teacher, Moral, and Democracy…, Oxford Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
Meta-analytical evidence of feedback to writing for L1, L2, and FL learners Scherer, Sina Verena; Graham, Steve; Busse, Vera (26.06.2024) EARLI SIG Writing, Paris Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag | |
Feedback for L1, L2, and FL learners' writing: a meta-analysis Scherer, Sina; Graham, Steve; Busse, Vera (12.01.2024) Next Generation Literacies Network Conference, Hamburg Art des Vortrags: wissenschaftlicher Vortrag |
Effectiveness of L1, L2 and FL writing instruction: A research synthesis and quantitative meta-analysis. Promovend*in: Scherer, Sina Verena | Betreuer*innen: Busse, Vera Zeitraum: 01.12.2020 - 01.01.2024 Promotionsverfahren erfolgt(e) an: Promotionsverfahren an der Universität Münster |