Von individuellen Erkenntnissen zum geteilten Wissen: Ordnen im inklusiven Mathematikunterricht

Tilke, Franziska; Höveler, Karina

Conference report (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherIDMI-Primar Goethe-Universität Frankfurt
Book titleBeiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik
Page range1277-1280
Publishing companyVerlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2023
Language in which the publication is writtenGerman
Conference56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik, Goethe-Universität Frankfurt, Germany
DOI10.37626/GA9783959872089.0
KeywordsSystematisieren; Inklusiver Mathematikunterricht; Grundschule

Authors from the University of Münster

Höveler, Karina
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)
Tilke, Franziska
Professorship of didactics of mathematics with the focus on primary education (Prof. Höveler)