Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Wozu Methoden pädagogischer Theoriebildung?
Su, Hanno
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Thompson C, Brinkmann M, Rieger-Ladich M
Book title:
Praktiken und Formen der Theorie. Perspektiven der Bildungstheorie
Page range:
309-311
Publishing company:
Beltz Verlag
Place of publication:
Weinheim
Title of series:
Schriftenreihe der DGfE-Kommission Bildungs- und Erziehungsphilosophie
Status:
Published
Release year:
2021
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-7799-6594-7
Link to the full text:
https://content-select.com/media/moz_viewer/6047367a-4804-4942-b560-389bb0dd2d03#chapter=7870161&page=13
Keywords:
Sozialepistemologie; Geisteswissenschaftliche Pädagogik; Taylor; Subjektphilosophie; Moderne
Authors from the University of Münster
Su
,
Hanno
Professur für Allgemeine Erziehungswissenschaft (Prof. Bellmann)