Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Die Beurteilung angehender Lehrer*innen im Referendariat. Relevanz, Kontext und erste Explorationen.
Kruse, Chr.
Research article (journal)
| Peer reviewed
Details about the publication
Journal:
journal für lehrerInnenbildung (jlb)
Volume:
22
Issue:
1
Page range:
34-45
Status:
Published
Release year:
2022
Language in which the publication is written:
German
DOI:
10.35468/jlb-01-2022-03
Link to the full text:
https://jlb-journallehrerinnenbildung.net/download?wpdmdl=1427
Keywords:
Referendariat; Vorbereitungsdienst; Lehrerbildung; Beurteilung; Gutachten; Fachleitung; Schulleitung
Authors from the University of Münster
Kruse
,
Christoph
Professorship for educational sciences with the focus on didactics and teaching research