Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Universitäre Lehrende in der Begleitung Studierender im Praxissemester. Potentiale und Risiken für eine kohärente Lehrer*innenbildung
Zorn, S.K., Thönes, K.V. & Bellenberg, G.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Ch. Reintjes, T.-S. Idel, G. Bellenberg & K.V. Thönes,
Book title:
Schulpraktische Studien und Professionalisierung: Kohärenzambitionen und alternativen Zugängen zum Lehrberuf
Page range:
51-67
Publishing company:
Waxmann
Place of publication:
Münster
Status:
Published
Release year:
2021
Language in which the publication is written:
German
Keywords:
Praxissemester; Kohärenz; universitäre Begleitung; Forschendes Lernen
Authors from the University of Münster
Zorn
,
Sarah Katharina
Professorship for educational sciences with the focus on didactics and teaching research