Das Publikum im Blick. Die veränderte Publikumsorientierung des Journalismus seit 1990. [The Audience in sight. The Journalism's altered Orientation on the Audience since 1990.]

Blöbaum, Bernd; Bonk, Sophie; Karthaus, Anne; Kutscha, Annika

Research article (journal)

Details about the publication

Volume33
StatusPublished
Release year2010
Language in which the publication is writtenGerman
Link to the full texthttp://journalistik-journal.lookingintomedia.com/?p=441

Authors from the University of Münster

Blöbaum, Bernd
Professur für Kommunikationswissenschaft (Prof. Blöbaum)
Karthaus, Anne
FB06 - Faculty of Educational and Social Science (FB06)
Summ, Annika
Institute Communication Studies
Professur für Kommunikationswissenschaft (Prof. Blöbaum)

Promotionen, aus denen die Publikation resultiert

Diktatur der Quote? Der Einsatz von ReaderScan in deutschen Tageszeitungsredaktionen. Umsetzungen, Konsequenzen, Bewertungen
Candidate: Bonk, Sophie | Supervisors: Blöbaum, Bernd
Period of time: 01/10/2006 - 18/04/2011
Doctoral examination procedure finished at: Doctoral examination procedure at University of Münster