Bedeutsamkeit interreligiösen Lernens, theoretische Hintergründe und didaktische Umsetzung

Boschki, R.; Schweitzer, F.; Ulfat, F.

Research article (book contribution) | Peer reviewed

Details about the publication

EditorsBräuer, M.; Losert, M.; Schweitzer, F.; Boschki, R.
Book titleSchüler:innenorientierung - Perspektivenübernahme - Interreligiöses Lernen: Wirksamkeit unterschiedlicher Formen von Religionsunterricht: Ein Cluster Randomized Controlled Trial
Page range33-46
PublisherWaxmann
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2025
Language in which the publication is writtenGerman
ISBN978‑3‑8309‑4939‑8
KeywordsInterreligiöses Lernen; Interreligiosität; Religionspädagogik; Religionsdidaktik; Religionsunterricht

Authors from the University of Münster

Ulfat, Fahimah
Professorship for Islamic Religious Education and Didactics (Prof. Ulfat)