Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Zeitintensiv aber lernförderlich? Zusammenhang zwischen intensiver Bearbeitung von Lernvideos und Lernerfolg im Flipped Classroom
Bintz, G.; Kellermeyer, C.; Frye, L.; Dutke, S.
Research article (book contribution)
| Peer reviewed
Details about the publication
Publisher:
Krämer, M.; Imhof, M.
Book title:
Psychologiedidaktik und Evaluation
Page range:
197-204
Publishing company:
Shaker Verlag
Place of publication:
Düren
Edition:
15
Status:
Published
Release year:
2024
ISBN:
978-3-8440-9673-6
Link to the full text:
https://www.researchgate.net/profile/Michaela-Stratmann/publication/385777134_Zwischen_narzisstischer_Bewunderung_und_Rivalitat_-_Wer_studiert_Psychologie/links/6734d9354a70511f071dd163/Zwischen-narzisstischer-Bewunderung-und-Rivalitaet-Wer-studiert-Psychologie.pdf#page=207
Keywords:
Flipped Classroom; Inverted Learning; Lehrmethoden
Authors from the University of Münster
Dutke
,
Stephan
Professorship of Psychology of Learning in Education and Instruction (Prof. Dutke)