Fachdidaktische Reflexionsprozesse in der ersten und zweiten Phase der Mathematiklehrkräftebildung - Lehrkräftebildung mit der barrierefreien, kollaborativ nutzbaren Video-Lernplattform degree

Unteregge, S.; Brodowski, G.; Hussmann, St.; Nührenbörger, M.

Research article in edited proceedings (conference) | Peer reviewed

Details about the publication

PublisherEbers, P.; Rösken, F.; Barzel, B.; Büchter, A.; Schacht, F.; Scherer, P.
Book titleBeiträge zum Mathematikunterricht 2024.
Page range1631-1631
Publishing companyVerlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publicationMünster
StatusPublished
Release year2024
ConferenceJahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik, Essen, Germany
DOI10.17877/DE290R-24864
Link to the full texthttp://hdl.handle.net/2003/43031
KeywordsDigitales Lernen

Authors from the University of Münster

Nührenbörger, Marcus
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)
Unteregge, Susannah
Professorship of didactics of mathematics with the focus on inclusion (Prof. Nührenbörger)