Berufliche Stationen | |
seit 04/2009 | Research Assistant / Lecturer at Muenster University, English Department, Chair of TEFL |
06/2007 - 06/2008 | English teacher at the University of Applied Sciences, Muenster |
04/2002 - 04/2007 | Tutor (later LSFLT) at Muenster University, English Seminar, Department of Applied Linguistics |
07/2002 - 04/2003 | Teaching assistant and language house tutor at William & Mary, Virginia (USA) |
04/2002 - 07/2002 | Student Assistant at Muenster University, English Seminar, Department of Applied Linguistics |
Gabel S, Schmidt J (2016) In: Schwienhorst Klaus (Hrsg.), Learner Autonomy in Second Language Pedagogy and Research – Challenges and Issues.. Faversham: Selbstverlag / Eigenverlag. Art der Publikation: Forschungsartikel (Buchbeitrag) | |
Collaborative writing with writing pads in the foreign language classroom – Chances and limitations. Gabel S, Schmidt, J (2016) In: Van der Poel Kris, Ludwig Christian (Hrsg.), Collaborative Language Learning and New Media: Insights into an Evolving Field.. Frankfurt: Peter Lang. Art der Publikation: Forschungsartikel (Buchbeitrag) | |
Schmidt J (2016) (kein Verlag angegeben). Art der Publikation: Qualifikationsschrift (Dissertation, Habilitationsschrift) | |
Schmidt J (2016) Buxtehude: Persen. Art der Publikation: Fachbuch (Monographie) | |
Schmidt J (2015) Hamburg: Persen. Art der Publikation: Fachbuch (Monographie) |
The 'Black Horror' in the Black Press: Re-Negotioations of 'Germany' in the African American Press during the 'Black Horror on the Rhine' Campaign (1919-1923) Promovend*in: Schmidt, Jochen | Betreuer*innen: Diedrich, Maria; Dickel, Simon Zeitraum: bis 24.02.2015 Promotionsverfahren erfolgt(e) an: Promotionsverfahren an der Universität Münster |