Hauptmenü öffnen
Forschungsportal |
Über das Portal
Publications
Projects
Talks
Awards
Doctorates
Habilitations
Persons
Organisations
DE
|
EN
Wahrnehmungen und Vertrauen gegenüber Conversational Agents im Kundenservice von Finanzdienstleistern – Eine vergleichende Analyse
Grotenhermen J.-G, Schönberg N, Schewe G
Research article (book contribution)
Details about the publication
Publisher:
Bruhn Manfred, Hadwich Karsten
Book title:
Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement. - Bd. 2: Einsatzfelder, Akzeptanz, Kundeninteraktionen
Page range:
289-308
Publishing company:
Gabler Verlag
Title of series:
Forum Dienstleistungsmanagement (ISSN: 2662-3382 (Print) und 2662-3390 (electronic))
Status:
Published
Release year:
2021
Language in which the publication is written:
German
ISBN:
978-3-658-34325-5 (Print) und 978-3-658-34326-2 (e-Book)
DOI:
10.1007/978-3-658-34326-2
Authors from the University of Münster
Grotenhermen
,
Jan-Gerrit
Chair of Organization, Human Resource Management and Innovation
Schewe
,
Gerhard
Chair of Organization, Human Resource Management and Innovation