Wahrnehmungen und Vertrauen gegenüber Conversational Agents im Kundenservice von Finanzdienstleistern – Eine vergleichende Analyse

Grotenhermen J.-G, Schönberg N, Schewe G

Research article (book contribution)

Details about the publication

PublisherBruhn Manfred, Hadwich Karsten
Book titleKünstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement. - Bd. 2: Einsatzfelder, Akzeptanz, Kundeninteraktionen
Page range289-308
Publishing companyGabler Verlag
Title of seriesForum Dienstleistungsmanagement (ISSN: 2662-3382 (Print) und 2662-3390 (electronic))
StatusPublished
Release year2021
Language in which the publication is writtenGerman
ISBN978-3-658-34325-5 (Print) und 978-3-658-34326-2 (e-Book)
DOI10.1007/978-3-658-34326-2

Authors from the University of Münster

Grotenhermen, Jan-Gerrit
Chair of Organization, Human Resource Management and Innovation
Schewe, Gerhard
Chair of Organization, Human Resource Management and Innovation