E-Peer-Feedback zur Unterstützung forschenden Lernens im Praxissemester – Konzeption und Evaluationsergebnisse

Jürgens Markus, Golenia Marion, Neuber Nils

Research article in edited proceedings (conference) | Peer reviewed

Details about the publication

StatusPublished
Release year2018 (01/06/2018)
Language in which the publication is writtenGerman
Conference31. Jahrestagung der DVS-Sektion Sportpädagogik: Bewegung, Digitalisierung und Lernen im Aufwachsen von Kindern und Jugendlichen, Chemnitz, undefined
Link to the full texthttps://www.uni-muenster.de/imperia/md/content/sportwissenschaft2/arbeitsbereiche/bildungundunterricht/team/juergens/juergens_2018_e-peer-feedback.pdf

Authors from the University of Münster

Golenia, Marion
Professorship for Physical Education and Teaching Research (Prof. Neuber)
Jürgens, Markus
Professorship for Physical Education and Teaching Research (Prof. Neuber)
Neuber, Nils
Professorship for Physical Education and Teaching Research (Prof. Neuber)