Adhering to principles for quality teaching: Measuring facilitator assessments of a fictional PD situationOpen Access

Lehmann, Malte; Shure, Victoria; Rothering, Sophia; Laschke, Christin; Rösken-Winter, Bettina

Forschungsartikel in Sammelband (Konferenz) | Peer reviewed

Details zur Publikation

Herausgeber*innenCornejo, Claudia; Felmer, Patricio; Gómez, David M.; Dartnell, Pablo; Araya, Paulina; Peri, Armando; Randolph, Valeria
BuchtitelProceedings of the 48th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Band 2)
Seitenbereich35-42
VerlagPME
Verlegt durchIGPME
ErscheinungsortSantiago
StatusVeröffentlicht
Veröffentlichungsjahr2025
Konferenz48th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, J u ly 2 8 t o A u g u s t 2 , 2 0 2 5, Santiago , Chile
ISBN2790-3648
StichwörterQuality Teaching; Facilitators

Autor*innen der Universität Münster

Rösken-Winter, Bettina
Professur für Didaktik der Mathematik mit dem Schwerpunkt Primarstufe (Prof. Rösken-Winter)